بازدید 31
0

طرز تهیه سوشی کره ای با لیمو تازه

در لیست انواع غذا با مرغ می‌توانید انواع غذاهای ایرانی با مرغ را پیدا کنید که هم مناسب مهمانی‌ها هستند و هم مناسب غذا برای شام یا غذا برای ناهار. حتی انواع مختلفی از پیش‌غذا با مرغ را هم می‌توانید با این ماده غذایی پرکاربرد تهیه کنید. برای تهیه غذا با مرغ، بهتر است کمی تنوع به خرج بدهید و انواع غذا با فیله مرغ یا غذا با ران مرغ و سینه مرغ را به دستور غذایی خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید ناهار با مرغ درست کنید، تهیه غذای ایرانی با مرغ را فراموش نکنید. در ادامه آموزش تهیه انواع غذای ایرانی و فرنگی با مرغ را به شما آموزش خواهیم داد.

غذای جدید با مرغ

در لیست انواع غذا با مرغ، غذاهای جدید با مرغ، مخصوص کسانی است که می‌خواهند طعم‌های لذیذ و البته تازه‌ای را تجربه کنند. می‌توانید به عنوان یک وعده اصلی، ناهار با مرغ یا شام با مرغ درست کنید. با این غذاها می‌توانید سفره مهمانی‌هایتان را هم رنگ و جلای بیشتری بدهید چون تهیه غذا با مرغ هم کار آسانی است و هم مرغ جزو گوشت‌هایی است که خیلی‌ها به آن روی خوش نشان می‌دهند.

خورش مرغ کاری با ماست و خامه
با این غذاها می‌توانید سفره مهمانی‌هایتان را هم رنگ و جلای بیشتری بدهید چون تهیه غذا با مرغ هم کار آسانی است

ترکیب مرغ با ماست و خامه برای ما ایرانی‌ها که معمولا مرغ را به صورت خورش یا سرخ شده استفاده می‌کنیم، تنوع خوبی است. برای تهیه این غذا باید مرغ را در یک سس مخصوص با ماست و خامه قرار دهید. ترکیب ادویه‌های خوشمزه و معطر هندی مثل کاری، زنجبیل، فلفل قرمز، پاپریکا و … هم طعم منحصر به فردی به این غذا می‌دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که غذاهای هندی معمولا طعم تند و تیزی دارند که البته می‌توانید میزان استفاده از ادویه‌ها را با طبع و سلیقه‌تان سازگار کنید. برای مشاهده روش پختن این غذا به مقاله طرز تهیه خورش مرغ کاری مراجعه کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که غذاهای هندی معمولا طعم تند و تیزی دارند که البته می‌توانید میزان استفاده از ادویه‌ها را با طبع و سلیقه‌تان سازگار کنید.

چینی‌ها به درست کردن انواع غذا با مرغ و نودل شهرت دارند. به طوری که نودل، بخش جدایی ناپذیر فرهنگ آنهاست. در این غذا، نودل با تکه‌های مرغ و سبزیجات درست می‌شود. نودل هم خیلی سریع تهیه می‌شود و طعم دلپذیری دارد.

علاوه بر سبزیجات، می‌توانید از قارچ، پنیر، انواع فلفل دلمه‌ای و گوجه فرنگی هم می‌توانید استفاده کنید تا طعم متنوع تر و هیجان انگیزتری را تجربه کنید. برای تهیه این غذای جدید با مرغ به مقاله طرز تهیه خوراک نودل سرخ شده با مرغ و سبزیجات مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

زیداله محمدی
دنبال کنید نوشته شده توسط:

زیداله محمدی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *